Vanvik Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Lufter vinter felgene mine for salg, felgene er orginale 17" M-sport felger ifra en bmw 1-serie e87, og strøkene uten noen skavanker. Dekkene som står på er av merket Vredstein Arctrac Piggdekk, veldig gode dekk som det er godt med mønster igjenn på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Netlandet Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Sett for deg noen pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanvik Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Ser for meg at jeg må ha 5k for disse, er somsagt strøkne, og masser av dekk igjenn på de enda, dekkene er gode vinterdekk også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krix Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Sender du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanvik Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Sender du? Hmm kommer an på hvor, kan muuligens få ordnet med transport ja, men dette må jeg evt. Sjekke nermere om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet September 20, 2013 Share Skrevet September 20, 2013 Passer disse til e92? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeplar Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Har samme felger og vurderer å sette disse på vinterdekkene på min e81 ettersom jeg har kjøpt nye sommerfelger. lurer hvilken dimensjon du kjører på disse felgene på vinterdekkene? det er jo forskjellig dim foran og bak? netrom reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
netrom Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Hei. Er de solgt? Hvis ikke, hvor holder du til? Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå