bb79 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Forrige helg kjørte jeg fra Oslo til Bergen via Lærdal. Jeg filmet hele turen gjennom tunnelen. Hele strekningen har 80 km/t gjennomsnittsmåling. Så jeg satte cruise control til 83. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Takk, men ser den ofte nok i virkeligheten! Skal gjennom i morgen tidlig og om ikke noe raser ned eller brenner på E16 innen den tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LasseEllingsen Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Hvorfor se noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Det går an å lure gjennomsnittsmålerne i den tunnelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Hvorfor se noe slikt? Det er vel mest spennende for de som bor litt for langt unna vestlandet Det går an å lure gjennomsnittsmålerne i den tunnelen Hvordan da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Stoppe å ta en kvil i midten kansje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Husker ikke helt, men om man kjører dritseint over stripene ved boksene så registrerer den deg visstnok ikke (blinker ikke). Da er det bare å gasse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Hmm, jeg fikk nesten lyst til å prøve. Men jeg har ikke råd til å få en bot hvis det ikke skulle fungere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå