LC 200 V8 Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Har utstyrskode 614 (internett). Bilen er importert. Hvordan får jeg dette til å virke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
badsha Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Jeg har fått det til å fungere i min cic da jeg har lurt den til å tro vi er i Russland der Internett etc er åpnet, du får dessverre ikke dette i Norge foreløpig.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Jeg har fått det til å fungere i min cic da jeg har lurt den til å tro vi er i Russland der Internett etc er åpnet, du får dessverre ikke dette i Norge foreløpig.. Hvordan fikk du lurt den til det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Lurer på det samme ass! Kommer sikkert aldri til å bruke det, men greit å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Jeg må skru på tethering på iphonen og koble til den, da virker internett på min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Jeg må skru på tethering på iphonen og koble til den, da virker internett på min. Dette er bare å ha på del internett, ikke sant? Har ikke fått det til å fungere selv hvertfall, med i5 på iOS 6 og 7 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet September 18, 2013 Forfatter Share Skrevet September 18, 2013 Jeg må skru på tethering på iphonen og koble til den, da virker internett på min. Hva er tethering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Jeg må skru på tethering på iphonen og koble til den, da virker internett på min. Hva er tethering? http://lmgtfy.com/?q=thethering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Det er deling av internett på telefonen. Finner ikke akkurat ut hvordan du gjør det her og å, mulig den må være koblet til på bluetooth. Er i allefall en setting som tillater deling av internettlinjen på mobilen via bluetooth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå