superpoint Skrevet September 18, 2013 Skrevet September 18, 2013 Hei, Jeg har en dårlig starter i vogna mi som jeg skal bytte. Har en delebil jeg skal ta starteren fra. Da kommer spørsmålet mitt, hvordan er det enklest å skru ut/skru på ny? er det noe jeg bør tenke på? Jeg er ikke veldig god på å skru, så om noen har noe tips og triks å komme med så hadde det vært flott Takker for svar
lagunilla Skrevet September 18, 2013 Skrevet September 18, 2013 Senk girkassa hvis du har tilgang til bukk (bare bakre del). Og ikle glem å ta av minus polen på batteriet.
superpoint Skrevet September 18, 2013 Forfatter Skrevet September 18, 2013 Senk girkassa hvis du har tilgang til bukk (bare bakre del). Og ikle glem å ta av minus polen på batteriet. Har ikke tilgang til bukk. Må gjøre det der bilen står. Er det kronglete å gjøre det fra motorrommet?
superpoint Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2013 Hvor mange bolter sitter det i starter'n a? Har skrudd ut to store med sånn omvendt torx hvis jeg kan kalle det for det. Men den sitter forsatt nå jævlig.
Mikael-B Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Den sitter nok i styretappen. De kan sette seg noe helt forjævli. Tar du den ovenfra motorrommet? Har du tatt av innsuget eller jobber du uten å ta av det? Du må bare banke på starteren for å løsne den, og pøse på med masse rustløser. Er bare de to store skruene som holder starteren i tillegg til en styretapp. Regner med du har fått av alle tilkoblingene? Rollerboy reagerte på dette 1
superpoint Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2013 Tar den ovenfra ja. Innsuget er tatt av. Da for jeg prøve å pøse på med rustløser og banke litt godt i den. Tatt av alle tilkoblingene ja. Takker for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå