500hk Skrevet September 19, 2013 Skrevet September 19, 2013 Hei. Jeg lurer på om jeg kan fjerne katalysatorene, eller bare den ene, og bare sette lambasonden i røret. Jeg regne med bilen merker det er noe galt. Det var forferdelig dyrt å skiffte disse. Skal også fjerne swirl faps og rense manifold å egr ventil. Kan det lønne seg og blende eksosen som går til egr ved manifold eller ved egr ventilen? Noen som har forslag til hvordan motoren skal få ett bedre liv? Bilen har gådd 190 000
500hk Skrevet September 19, 2013 Forfatter Skrevet September 19, 2013 Har d noe betydning for noe da? Effekt eller skade av motor? Sjønner det ikke blir bra på eu kontroll da
Otis Skrevet September 20, 2013 Skrevet September 20, 2013 Har forstått det slik at EU kontroll ikke kan oppdage dette via avgasstest, men kun via en visuell inspeksjon. Motoren får puste bedre og det blir litt mindre mottrykk i eksosanlegget som er bra. Mulig at du kan oppleve bedre respons på motoren, men jeg er usikker.
500hk Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Er d sikkert att det ikke kommer opp noen feilmedlinger og blir noe kluss med lambadasonden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå