sondre82 Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 ser meg nødt til å selge godbilen min =( overhalt motor på 270,000km xenon i nær og fjern.montert frontleppe og lepper bak på bilen, elektrisk gardin i bak rute. fjernstyrte vinduer å takluke 20" hvite sommerdekk. 17" vinterdekk sportsfilter (fin lyd) draaar veldig bra. cd skifter, bruker lite bensin til å være så stor motor. akkurat skiftet innsugsmembran på bilen,samt luftmengedemåler og bærearmer,minus med bilen. litt overflate rust. sprekk i front rute. EU ok sjelden farge på bilen shamanabeige (ikke mange av denne fargen på veien). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Pris? og helst en realistisk pris da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre82 Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 tja 50.000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Beklager blir, for dyrt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre82 Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 oki.. men det er en realistisk pris... hva var du villig til å gi....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Følger orginal lykter med? Hvordan er stylingen festet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre82 Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 kan følge med dem ja. trenger nytt glass på ene lykta (knust) den sitter limt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Flere bilder? Bak og andre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre82 Skrevet September 21, 2013 Forfatter Share Skrevet September 21, 2013 prøve å fikse flere bilder utenfra i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 Har lykteglass om det skulle være interessant. Lykke til med salget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 21, 2013 Share Skrevet September 21, 2013 oki.. men det er en realistisk pris... hva var du villig til å gi....? tenkte rundt 40, var ikke noe fan av den fargen heller Men bilen ser veldig ren ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre82 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 hmmmm 40..... litt mindre en jeg hadde planer om.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sondre82 Skrevet September 22, 2013 Forfatter Share Skrevet September 22, 2013 noe rust på bak luka. ofte på disse bilene skjønner jeg.. bobler på bak skjermene nederst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Beklager blir, for dyrt for meg Da burde du heller kjøpe deg en yaris...rett og slett.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Beklager blir, for dyrt for meg Da burde du heller kjøpe deg en yaris...rett og slett.... næææ skal ha 7er, må finne en riktig en først bare tullinger kjører andre biler en 7er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå