Designer Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Har da endelig fått meg BMW, er min andre bil. Førstegangs bilen var billig og god Volvo 940, men den ble for dyr i drift. (Drivstoffforbruket) Så når jeg egentlig alltid hatt lyst på en BMW så var det jo bare å begynne å søke på de flotte nettsidene finn.no og autodb.no Så jo først og fremst etter en diesel som gikk litt greit samt ikke for høyt forbruk, men alle var i en høyere prisklasse. Fant jo en haug med bensin utgaver. men så en dag fant jeg den:) Hos en forhandler i Stavanger sto det en 3-serie E46 320d 2000 modell. Så jo nokså fin ut. litt greier med rust kosmetisk men ellers i bra teknisk stand. Endte med en tlf og vips så var jeg og en kompis på vei til Stavanger. Noen timer i tog til Bergen derett er 5 og 1/2 time i buss til Stavanger. Etter en titt og prøvetur ble det en E46 på meg Yessda Fikk kjørt den hjem. Og nå har jeg noen enkle ting jeg har lyst til å koste på den. Stuff to do/Maybe: - Rust i hjulbuer og på v. framskjerm og h. bakskjerm. (bobler) - Soting (Bestilt ferdigskjært på ebay) - Angel Eyes med Xenon i fullt lys - Hvitblink - Lydanlegg (mulig bare basskasse i første omgang da det var grei lyd i orginalt) - Touchscreen i dash - Eksosanlegg 2,5" - Senkesett (ikke for mye da jeg vil kjøre normalt rett over fartsdumper ikke på tvers ) - Nye sommerfelger, 18" antageligvis - Lage m-look med frontfanger, bakfanger, skideskjørt og den leppe spoileren på bakluka, kanskje også takvinge - Kanskje Helfoliere. Da jeg jobber på ett reklame/trykkeri kan jeg få tak i billig helfoliering - Multifunskjonsratt - Chip trimme den Har dere noen forslag eller meninger skriv dem ned og har dere noe av de tingene som er nevnt så er det bare å skrike ut! Tar gjerne imot felg forslag også. Så noen bilder Bilder av forhandler: Så et bilde jeg tok rett etter kjøp: Kommer flere bilder. Er blitt glad i å ta HDR bilder men kameret var tomt for battery så fikk ikke tatt noen bilder på turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 22, 2013 Share Skrevet September 22, 2013 Gratulerer med ''ny'' bil Blir tøft med noen oppgraderinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 23, 2013 Forfatter Share Skrevet September 23, 2013 Takker Bestilte Angel Eyes idag & ferdigskjært soting er på vei så nå er vi gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nightmare Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 morro stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 Det er bra. Husk å legge på filmen bra fra begynnelsen, krøller du den så får du ikke vekk riper i filmen. Bruk vann og bitte litt zalo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Takker for råd Soting er skjøre greier. Har erfart det men vann og litt såpe hjelper bra det ja. Har en mye bedre sånn "dra utover verktøy" enn biltema heldigvis. den riper jo som bare det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Noen som anbefaller et eksosanlegg som gir litt brom lyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UFC Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Vet ikke om type eksosanlegg. Kjøpte løse deler av merke simons av bilextra.Tok vekk lyddempern, kun strake rør og dobbel ende stuss.Lyden ble maaange hakk bedre, hører skikkelig suge lyd fra eksosen og dumpventil lyd når jeg bytter gir. (Har ikke dumpventil)Blir litt sånn jagerfly type lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Hehe. Synd jeg ikke har denne lenger. Den begynte å riste fælt i motoren og servoen bråka.Så tok den på NAF test og der var det bare å ta kontakt med forhandleren. Endte med at begge parter ble enige om å heve kjøpet.men skal hente en 520i facelift idag så da får vi rekkesekser i heimen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå