Jørgen Lie Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Men du må jo uansett ha på farge da, om d er slit vekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Ja, jeg må antakelig det. Prøver først, så får vi se! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Er sinnsykt drøyt i bruk de swissvax-varene... Jeg tok hele interiøret som jeg kjøpte fra England til E30`n.. Synes selv jeg brukte i meste laget, men det hadde jaggu ikke minka mye altså.. I alle fall med fargen var jeg generøs Resultatet ble jeg meeeget fornøyd med også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Bare jeg får farge til å bli riktig så, det må bestilles, skjønner jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet September 25, 2013 Share Skrevet September 25, 2013 Bestilte litt sånn elefantfett. Først og fremst trenger vel den slitte flekken fuktighet i skinnet, kommer til å prøve med vaselin tror jeg. Evnt denne elefantgreia! husk før og etterbilde da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå