DariusK Skrevet September 22, 2013 Skrevet September 22, 2013 Selger det som er igjen av delebilen min. Bilen ble avskiltet og satt inn i garasjen i 2012 sommer. Grunnen til at jeg gjørde det var defekt girkasse og tilstand på karosseri, alt annet fungerte som skal, motor brukt verken olje eller kjølevæske. Km stand 255000.Deler som er borte:Interior (seter, tepper, taktrekk og div deksler)TilhengerfesteFrontlykter, baklykterTakrailsFrontfangerABS enhet Vannpumpe Viskosekobling med vifte Termostat RadiatorDynamoA/C kondenser vifte Alle tennspoler (coil) Høyre vindusvisker-arm foran Vindusvisker motor bak Vindusvisker arm bak Gjennomføringen til viskerarm bak Brytter til glassluka Selger ikke deler fra forstilling eller bakstilling, må ha den flytbar.Deler som kan være noe av interesseMotor m52b20TUKatalysatorer (Skiftet ved 170000 har kvitering)Høyre fordør (skiftet av forrige eier pga skade så den er rustfri, farge schwarz 2)Klima panel uten pixelfeilInstrument panel uten pixelfeilMultifunksjons ratt med varme. Oem luftfilterboks.Kan selge hele bilen om ønskelig.Selges billig, må bort før vinter kommer:)
DariusK Skrevet September 22, 2013 Forfatter Skrevet September 22, 2013 Her er par bilder av bilen før demontering begynte
DariusK Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 Selger du bakluka? Det er en del rust på den, samme gjelder begge bakdør og førerdør. Det er bare høyre fordøra som er bra.
DariusK Skrevet September 25, 2013 Forfatter Skrevet September 25, 2013 Bilder av rust? Tro på meg det er ikke noe å ta bilder av den er rusten som bare det.
Shattered Skrevet September 25, 2013 Skrevet September 25, 2013 Æsj... Leiter etter strøken bakluke uten rust
DariusK Skrevet September 25, 2013 Forfatter Skrevet September 25, 2013 Æsj... Leiter etter strøken bakluke uten rust Det er ikke lett, de fleste har rust... Jeg har kommet bort i disse to annonsene på finn. http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=43102834&searchQuery=bakluker http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=13074044&searchQuery=bakluker Er litt skeptisk mot de som er i primer eller ny lakkert, da er vanskelig å vite hva man kjøper og prisen er ganske nærme nypris, men kanksje vært å sjekke.
Shattered Skrevet September 25, 2013 Skrevet September 25, 2013 Fant en strøken her inne til 2500, men vet ikke om det er verdt å bruke så mye penger på. Må sjekke pris på rep. av min.
DariusK Skrevet September 25, 2013 Forfatter Skrevet September 25, 2013 Fant en strøken her inne til 2500, men vet ikke om det er verdt å bruke så mye penger på. Må sjekke pris på rep. av min. Det er spørs hvor mye rust er på den, men anbefaler ikke å reparere hvis det er mye. Har reparert på min, holdt ikke lenge, endte opp med å montere ny i år.
Shattered Skrevet September 25, 2013 Skrevet September 25, 2013 Det er spørs hvor mye rust er på den, men anbefaler ikke å reparere hvis det er mye. Har reparert på min, holdt ikke lenge, endte opp med å montere ny i år. Rusta er ikke det jeg tenker på, er en diger bulk på luka (brøyteulykke sa forrige eier), så valget står mellom å rette den ut eller kjøpe ny luke er ikke veldig mye rust på den, faktisk.
Edin_M Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Pris på resten av bilen da? og hvor holder du til?
Paulus Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Har du plata i bagasjeromsgolvet, slik som det nederste bildet her?
DariusK Skrevet September 27, 2013 Forfatter Skrevet September 27, 2013 Har du plata i bagasjeromsgolvet, slik som det nederste bildet her? Akkurat den, så har jeg fortsatt. Alt annet med beige farge er borte.
diesel-power82 Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 Får jeg det rattet med ringen til å virke på min '97 som ikke har det orginalt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå