DariusK Skrevet September 27, 2013 Forfatter Skrevet September 27, 2013 Får jeg det rattet med ringen til å virke på min '97 som ikke har det orginalt? Dessverre, men jeg tror at den passer bare til biler som er bygd fra 03.1999 til 09.2001
Paulus Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 Akkurat den, så har jeg fortsatt. Alt annet med beige farge er borte. Ok, pris? Om den er hel og skadefri ønsker jeg å kjøpe. Hvor befinner bilen seg? Paul
DariusK Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Ok, pris? Om den er hel og skadefri ønsker jeg å kjøpe. Hvor befinner bilen seg? Paul Den er hel. 300,-? Bilen står på Nordstrand.
bmw_bil Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 har du viskermotor til visker bak? trenger også hele gjennomføringen til viskerarmen med åpneknapp til glassluka. ev kjøper jeg hele glassluka? rust på den og?
DariusK Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 har du viskermotor til visker bak? trenger også hele gjennomføringen til viskerarmen med åpneknapp til glassluka. ev kjøper jeg hele glassluka? rust på den og? Jeg har viskermotor. Gjennomføringen er også fortsatt på bilen, kan prøve å demontere den, men det er ganske sjelden at det lar seg gjøre. Glassluke er dessverre ganske rusten også.
bmw_bil Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 flott, gjør et forsøk da så ser vi hva som kan brukes, jeg har rusta fast viskerarm og knapp defekt men ulig jeg bare kan bytte noen av delene ? kan komme å hente midten av uka..
Shattered Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 Det er spørs hvor mye rust er på den, men anbefaler ikke å reparere hvis det er mye. Har reparert på min, holdt ikke lenge, endte opp med å montere ny i år. Forresten, har du den øveste luka til å åpne, uten rust? Edit: glem
520moen Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 Har du høyre viskerarm intakt? Evnt mulighet for å sende i posten?
Paulus Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 Den er hel. 300,-? Bilen står på Nordstrand. Ok, høres bra ut. Når passer det å hente? Jeg bor på Langhus, kun 10 min. kjøring. Du når meg på 94826076, mvh Paul
DariusK Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Har du høyre viskerarm intakt? Evnt mulighet for å sende i posten? Jep, har den og kan sende i posten. Armen er hel men jeg tror den har begynt å flasse av par steder. Hvis jeg får tid i morgen, så kan sende deg bilder av den.
DariusK Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Ok, høres bra ut. Når passer det å hente? Jeg bor på Langhus, kun 10 min. kjøring. Du når meg på 94826076, mvh Paul Hvis jeg får tid, så kan jeg møte deg i morgen kveld. Hvis nei, så blir det tirsdags kveld. Ringer til deg i morgen når jeg vet mer.
520moen Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 Jep, har den og kan sende i posten. Armen er hel men jeg tror den har begynt å flasse av par steder. Hvis jeg får tid i morgen, så kan sende deg bilder av den. Det gjør ingenting, lakker den bare hadde vært topp!
DariusK Skrevet September 30, 2013 Forfatter Skrevet September 30, 2013 flott, gjør et forsøk da så ser vi hva som kan brukes, jeg har rusta fast viskerarm og knapp defekt men ulig jeg bare kan bytte noen av delene ? kan komme å hente midten av uka.. Jeg har demontert det du trenger, gikk ganske lett. Jeg tror det var byttet før av forrige eier.
DariusK Skrevet September 30, 2013 Forfatter Skrevet September 30, 2013 Det gjør ingenting, lakker den bare hadde vært topp! Her er bildene av høyre viskerarm.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå