fuel2go Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Hei! Noen som har erfaring med hvordan man monterer den orginale e46 Navi skjermen? Tenkte og erstatte CD-Spilleren (business) med denne navien. Og må man ha den "haifinna" på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Jeg har gjort det, om du trykker på linken til e46-en min i signaturen ser du hva det går i. Haifinnen er kun telefonantenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuel2go Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Fin bil du hadde der! "Synd" du solgte den, hehe! Så ut som det var veldig mye styr og instalere skjermen? Spesielt da du skal legge ledninger bakover i bilen til Cd vekseleren. Du veit ikke om noen andre rimelige skjermer som har CD/Dvd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Ja, jeg savner den bilen. Det er ikke CD-veksler som er bak, men modulene for navigasjonen. Skjermen er kun en skjerm uten noe funksjonalitet. Det nærmeste man kommer det du spør etter er vel Dynavin og evt. kopier av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå