Turok Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Her er to gammle bilder av bilen min som jeg håper noen kan hjelpe meg litt med? har tenkt og lakke vinterfelgene mine i matt svart til vinteren ( er kjipa 16 orginal som man ser på bilde ) Noen som kan hjelpe meg og photoshope de matt sort for meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poppy Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Søk først neste gang så finner du denne tråden: http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=35817&p=2889294#p2889294 Men her har du det: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Det blir ca. sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 kom desverre på det akuratt i det jeg postet innlegget, og etter det klarte jeg ikke og slette innlegget men uansett tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå