timon90 Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Driver å skal få custom-laga MLS pakning til M51D25 motoren, og lurer på om det er noen her som kunne være intrisert i en eller fler på samma bestilling? Har ikke fått noen priser enda, men skal prøve å legge det ut så fort jeg veit.
TRF Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Hvorfor ikke bare kjøpe MLS pakning fra bmw? Som denne motoren har originalt...
timon90 Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 Jeg har sett du sier dette i en annen tråd også, men jeg har kontakta alt jeg kan finne av leverandører, tråla nettet og snakka med BMW, men INGEN kan bekrefte at det finnes en MLS pakning til denne. Jeg har motoren i Omega, og fikk tak i en "genuin" GM pakning, den er i fiber, og BMW logoen er stempla inn i materialet. Det er det nærmeste jeg kommer orginal pakning. Kontakta t.o.m Schmiedman, men ingen der fant noen i stål heller. Men om du mener den er å få tak i, sleng ut delenummeret, så alle som trenger, kan få glede av en skikkelig pakning, og ikke den fiberdritten!
TRF Skrevet September 24, 2013 Skrevet September 24, 2013 Har ikke delenummer. Sist jeg plundra med toppakning til m51 (mulig det var m51tu?) så var uoriginale fiber, og den originale MLS. Naturligvis ingen på et delelager (normalt i alle fall) som vet noe om dette. Nei, ikke en "cometic mls", men i aller høyeste grad en MLS pakning som i Multi Layer Steel.
timon90 Skrevet September 24, 2013 Forfatter Skrevet September 24, 2013 Tro meg, jeg har virkelig gravd:P Da jeg etterlyste dette hos bmw, så var det en som besvarer tekniske henvendelser som hjalp meg. Han hadde ikke hørt om stålpakning til denne før, og alle andre som hadde utfyllende beskrivelse på pakningen, hadde som merknad at det var i "fiberMAX" materiale, alså ikke den jeg er på jakt etter. Opel i norge hadde kun et alternativ som orginalpakning fra bmw, og den var også i fiber. Men om ingen delenummer er å spore så blir det bestilt custom. Har ingen flere steder å leite.
Forbiss Skrevet September 25, 2013 Skrevet September 25, 2013 Viss du ikkje får den originale toppakningen til å holde så kjenner eg at eg begynner å bli litt nysgjerrig på hva du har gjort med motoren din?
timon90 Skrevet September 25, 2013 Forfatter Skrevet September 25, 2013 Den orginale pakningen er laga av et generelt dårlig materiale, så det er nok hovedgrunnen til at det ryker, men jeg har gjort noen småting Max map og mye trøkk(over 2bar, og fortsatt svartrøyk), større turbo og åpen 2,5" eksos. Gikk fryktelig godt fram til pakningen gikk. Neste blir nye rør og stor fmic. Prisen på MLS pakning er: M51 D25 Multi-layer coated steel (MLS) head gasket 1.85mm $259.95 M51 D25 Multi-layer coated steel (MLS) head gasket 2.30mm $289.95 Merk: Dette er rein kjøpepris. i tillegg kommer frakt, og evt mva. Med forbehold om endringer!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå