Kristiansan'årn Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Og det rattet som var i min e34 passa også på e36, sp mulig det rattet passer en del karosseri. Noen sa at det rattet jeg har nå, ikke passa pga det ikke var airbag i rattet, og at rattet var for gammelt for bilen... sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Okei. Hvilken bil skal du ha det på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Tenkte å ha den på e34, ser faktisk ut som om det passr og sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet November 28, 2013 Forfatter Share Skrevet November 28, 2013 Okei. Jeg vet faktisk ikke hva rattet passer på og ikke. For jeg har aldri prøvd det Men skal du ha det, så vil jeg at du tar med deg kula også. Ellers vil jeg i grunn ikke selge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 28, 2013 Share Skrevet November 28, 2013 Passer sikkert den og, men har ikke alpina så må nesten takke nei ... men da vet du den passer fler modeller sent from my microwave using tapatalk Laudrup reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2013 Priser er oppdatert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Ingen som har lyst på julegave til seg selv? Spør du meg, så er rattet et godt alternativ mot m-tech 2 rattet i og med at det er 10mm mindre i diameter og et vel så fint design. Girkula også, meget fint design. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
royskii Skrevet Desember 24, 2013 Share Skrevet Desember 24, 2013 Har du noe bilde av støtfangere? er det frontfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2013 Jeg skal ordne bilder i morra. Det er både front og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Desember 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2013 Ja, jeg klarte ikke å knipse i går, men idag Jeg skal ta flere bilder da jeg får de inn i garasjen med litt lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Januar 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2014 Håppsann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Januar 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2014 Ratt og girkule selges samlet for halv pris av hva koed tar for det. Det blir 2600.- + frakt. Dette kan ikke være annet en grisebillig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 Hoppsann, ingen som er interessert altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALPINA B3 2,7 Skrevet Mars 20, 2014 Share Skrevet Mars 20, 2014 Kan hente for 2lapper jeg ratt og kule.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laudrup Skrevet Mars 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2014 2300.- Da har vi møtt hverandre på midtveien. Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå