523e39 Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2013 heisann har du fått sjekket om du har tv-tuner boksen...og den ledninga til cd-veksleren (med den største kontakten som skal inn i cd-veksleren)??Skal sjekkw i morgen. bilen står 5 mil unna der jeg bor;-)
523e39 Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 12, 2013 heisann har du fått sjekket om du har tv-tuner boksen...og den ledninga til cd-veksleren (med den største kontakten som skal inn i cd-veksleren)??Skal sjekkw i morgen. bilen står 5 mil unna der jeg bor;-)har du radiator med tank fortsatt ? tett ? Ja! Har ikke sett noe lekkasje ivertfall;-)
Mariuse34 Skrevet Oktober 13, 2013 Skrevet Oktober 13, 2013 Det er treverk ja Hva slags treverk? Nussbaum? Jeg er på jakt etter girvelgeren og cd-platen
oajakob Skrevet Oktober 14, 2013 Skrevet Oktober 14, 2013 Boksebe som er igjen;-) Der er tv tuneren ja (med hvit og blå kontakt)...og så trenger jeg den ledningen som skal inn på cd-rom (den største pluggen på bildet her)
Mikael-B Skrevet Oktober 14, 2013 Skrevet Oktober 14, 2013 Har du framdør og bakdør på venstre side uten rust og i grei stand? (Trenger ikke være ripefrie, men uten bulker og rust hvertfall) Kan godt være helt demontert dør, trenger altså kun skallet av døra (ikke vindu. dørhåndtak eller lister utvendig heller.)
523e39 Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2013 Har du framdør og bakdør på venstre side uten rust og i grei stand? (Trenger ikke være ripefrie, men uten bulker og rust hvertfall) Kan godt være helt demontert dør, trenger altså kun skallet av døra (ikke vindu. dørhåndtak eller lister utvendig heller.) Hei, har framdør. Bakdør er totalvraket. mens framdør er rustrfri og bra stand!!
523e39 Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2013 Der er tv tuneren ja (med hvit og blå kontakt)...og så trenger jeg den ledningen som skal inn på cd-rom (den største pluggen på bildet her)Jeg skal skru ut og se på boksen litt senere i uka:)
523e39 Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 14, 2013 Hva slags treverk? Nussbaum? Jeg er på jakt etter girvelgeren og cd-platen 438 wood trim. google det! Girvelgeren er solgt og cd-platen tenker du på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå