Gå til innhold

e39 svart, sedan. 520 1998 mod høgges, deler selges billig!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann har du fått sjekket om du har tv-tuner boksen...og den ledninga til cd-veksleren (med den største kontakten som skal inn i cd-veksleren)??

Skal sjekkw i morgen. bilen står 5 mil unna der jeg bor;-)
  • Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

heisann har du fått sjekket om du har tv-tuner boksen...og den ledninga til cd-veksleren (med den største kontakten som skal inn i cd-veksleren)??

Skal sjekkw i morgen. bilen står 5 mil unna der jeg bor;-)

har du radiator med tank fortsatt ? tett :) ?

Ja! Har ikke sett noe lekkasje ivertfall;-)
Skrevet

Boksebe som er igjen;-)

Der er tv tuneren ja (med hvit og blå kontakt)...og så trenger jeg den ledningen som skal inn på cd-rom (den største pluggen på bildet her)qaxo16mxls2vk1lnqhia.jpg

Skrevet

Har du framdør og bakdør på venstre side uten rust og i grei stand? (Trenger ikke være ripefrie, men uten bulker og rust hvertfall)

Kan godt være helt demontert dør, trenger altså kun skallet av døra (ikke vindu. dørhåndtak eller lister utvendig heller.)

Skrevet

Har du framdør og bakdør på venstre side uten rust og i grei stand? (Trenger ikke være ripefrie, men uten bulker og rust hvertfall)

Kan godt være helt demontert dør, trenger altså kun skallet av døra (ikke vindu. dørhåndtak eller lister utvendig heller.)

Hei, har framdør. Bakdør er totalvraket. mens framdør er rustrfri og bra stand!!

Skrevet

Der er tv tuneren ja (med hvit og blå kontakt)...og så trenger jeg den ledningen som skal inn på cd-rom (den største pluggen på bildet her)qaxo16mxls2vk1lnqhia.jpgJeg skal skru ut og se på boksen litt senere i uka:)

Skrevet

Hva slags treverk? Nussbaum? Jeg er på jakt etter girvelgeren og cd-platen

438 wood trim. google det!:) Girvelgeren er solgt og cd-platen tenker du på?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...