KiimTorp Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Noen tips til hva det kan være. lest litt om at det kan være abs sensor på venstre bakhjul ?
Alpejohn Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Noen tips til hva det kan være. lest litt om at det kan være abs sensor på venstre bakhjul ? Er vel venstre bak som går til speedometer tror jeg. Men du må nesten få tatt diagnose for og utelukke andre problem. Men om sensoren er gåen burde jo abs lampa lyse også vil jeg tro. Få lest ut feilkoder, slett alle, kjør en tur og sjekk igjen. (Kan jo være greit å skrive ned hvilken feil du har i første omgang)
KiimTorp Skrevet September 26, 2013 Forfatter Skrevet September 26, 2013 Er vel venstre bak som går til speedometer tror jeg. Men du må nesten få tatt diagnose for og utelukke andre problem. Men om sensoren er gåen burde jo abs lampa lyse også vil jeg tro. Få lest ut feilkoder, slett alle, kjør en tur og sjekk igjen. (Kan jo være greit å skrive ned hvilken feil du har i første omgang) lyser i abs og ja
Alpejohn Skrevet September 26, 2013 Skrevet September 26, 2013 Da bør du få lest ut feilkoder i første omgang. Vis du ser i diagnosetråden min som er linket i signaturen min, så er der en liste med medlemmer her på bimmers som kan ta diagnose rundt om i landet. Er du heldig bor du i nærheten av en av dem. Fredrik
KiimTorp Skrevet September 27, 2013 Forfatter Skrevet September 27, 2013 Imorges. Fungerte det. Ingen lamper som lyste. Men nå nettopp lyste det i abs og ingen speedometer. Noen tips?
Jan Håvard Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 99% at det er abs sensor bak v KiimTorp reagerte på dette 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå