Merlin84 Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Noen som har erfaring med at kjølevannet forsvinner på E-46? Finner ikke vannet i oljen eller eksosen. Får tatt en komp. test senere i kveld for og utelukke (forhåpentligvis) toppakningen. Fyller tanken full og skvær tom etter 1 mil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Har vært borti par sånne biler som det lekker i fra radiator pga sprekk. Men om det blir tomt etter 1 mil så virker det som noe annet.. men sikkert vært å sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merlin84 Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Takk for svar. Radiotor så fin ut. Alt annet også etter og ha studert halve bilen i mikroskop. Sån nesten i hvertfall Ingen lekkasjer. Har luftet systemet og virket som det var en del luft som kom ut. Så nå etter og ha kjørt samme mila et par ganger virker det som det ikke er en dråpe som er borte Har fyldt på sikkert 3-4 liter vann siden det begynte så går vel ikke an at det bare er noe luft som skal bort? Er vel ikke akkurat SÅ svære systemene som skal fylles opp vel? Får se hva som skjer til i morra tidlig nå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Sjekket over slanger osv? Men om den ikke bruker noe nå så er det jo ingenting som er bedre enn det Nei luft i systemet kan værtfall føre til at bilen går varm men at vannet forsvinner av den grunn tror jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Dieselbil? Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merlin84 Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Har sett over alt av slanger også ja. Ikke tegn til lekasjer. Men nå har jo kjølevannet plutselig holdt seg gjennom lengre turer i helgen da. Ingen som forstår noen ting. Ikke dieselbil nei Men bare den gidder og holde på vannet fermover også så er det jo kjempe greit. 29 000 spart i følge verksted "tilbud" på bytte av toppakning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegard89 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Ja 29 lapper spart det. Nei ikke lett å skjønne hva det kommer av da nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Var nok bare luft som gjorde det Lenge siden du tappet av kjølevæsken og fyllte på igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merlin84 Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Hehe, nei det har jeg aldrig gjort8-) Hatt bilen i straks ett år nå. Aner ikke når han forje evnt. har gjort det. Jeg har kjørt 9000 på det året. Mye og sette seg inn i for en stakkars blondine:P Hvor ofte bruker dere og gjøre sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hver 10000km er jo en grei start, eller hvert 1-2 år da begynner radiatorvesken å lukte litt surt. Jeg vet at min mister radiatorveske, men det er en sånn jalla løsning forrige eierene har gjort. De har tydligvist mistet tappeskruen på radiatortanken nede, og bare festet en hageslange men en skrue inni som holdes fast av en skrueklemme.... Holder på å spare opp penger til ny frostveske, da skal jeg bytte vannpumpen i samme slengen. Merlin84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikalsh Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Hadde det samme problemet med min, da var det et koblings stykke bak på blokka inn til veivhuset som var gåent. Merlin84 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Merlin84 Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 Dette var kjekke greier. Takk for svar alle sammen! Satser på jeg aldrig trenger denne siden igjen (Heller tvilsomt) Supert forum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå