Gå til innhold

Kjølevannet Forsvinner, E46

Merlin84
 Share

Anbefalte innlegg

Takk for svar.

Radiotor så fin ut.

Alt annet også etter og ha studert halve bilen i mikroskop. Sån nesten i hvertfall O:)  Ingen lekkasjer. 

Har luftet systemet og virket som det var en del luft som kom ut. Så nå etter og ha kjørt samme mila et par ganger virker det som det ikke er en dråpe som er borte :whut:  Har fyldt på sikkert 3-4 liter vann siden det begynte så går vel ikke an at det bare er noe luft som skal bort? Er vel ikke akkurat SÅ svære systemene som skal fylles opp vel? Får se hva som skjer til i morra tidlig nå da :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett over alt av slanger også ja. Ikke tegn til lekasjer. Men nå har jo kjølevannet plutselig holdt seg gjennom lengre turer i helgen da. Ingen som forstår noen ting. 

Ikke dieselbil nei  O:)

Men bare den gidder og holde på vannet fermover også så er det jo kjempe greit.

29 000 spart i følge verksted "tilbud" på bytte av toppakning  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nei det har jeg aldrig gjort8-)

Hatt bilen i straks ett år nå. Aner ikke når han forje evnt. har gjort det. Jeg har kjørt 9000 på det året. 

Mye og sette seg inn i for en stakkars blondine:P Hvor ofte bruker dere og gjøre sånt? 8-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver 10000km er jo en grei start, eller hvert 1-2 år da begynner radiatorvesken å lukte litt surt.

Jeg vet at min mister radiatorveske, men det er en sånn jalla løsning forrige eierene har gjort. De har tydligvist mistet tappeskruen på radiatortanken nede, og bare festet en hageslange men en skrue inni som holdes fast av en skrueklemme....

Holder på å spare opp penger til ny frostveske, da skal jeg bytte vannpumpen i samme slengen. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...