316 Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Kjøpte et DOD VRH3 på eBay som jeg mottok i går. Her er de to første filmene, tatt for å teste. Én om dagen, én om natten. Kan ikke klage på kvaliteten, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 bra kvalitet ja hvor mye kostet det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Endte vel på 1000 kroner ca, inkludert frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Ikke gale Må nesten få tak i et sånt då! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Tøøft! Skulle hatt et slik et. Greit på en bruksbil som kjøres mye iallefall. Første jeg tenkte når jeg så topic'n var "Bimmers car crash compilation 2013" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomjak Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Så ut som bra kvalitet, får du tatt bilde av hvordan det er festet til dashbordet og evnt link til der du kjøpte det ? Veldig kjekt å ha, skjer det noe så slipper man at forsikringselskapet skal åle seg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Har festet det med sugekopp i ruten nå. Følger også med dobbeltsidig tape til å feste rett på dashen. Kommer med link senere i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Waterhouse Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Har vurdert dash cam en stund, men synes de fleste er alt for store eller har stygge festeanordninger. Jeg vil ikke kjøre rundt med en sugekopp i ruta og ledninger hit og dit. Black Vue sine i halv størrelse hadde vært perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Sånn ser dette ut. Er ikke så ekstremt svært. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå