D.Toft Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 helt plutselig er skjermen min svart. radio, knapper osv funker, er bakgrunnsbelysning på skjermen, thats it. tips til feilkilde? har tatt av batteri for å resette, men nei.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Ser du noe på skjermen om du lyser på den da? Altså om der er bilde bare at det er mørkt?Om der er bilde så må du vel bytte panelet.. Får kjøpt det på ebay blandt annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Ser ikke noe. Er som om bare bakgrunnsbelysningen er på. Skal stappe inn 4:3 skjermen i morgen og se. Får vel bare bestille ny enhet er jeg redd for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Dobbelpost. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Ingen endring ved å stappe inn 4:3 skjermen. Kun bakgrunn belysning. Hva mer styrer skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Åja, det er kun lys men helt svart? Trodde det var lyset som var borte jeg! Det er navi enheten som lager det grafiske til skjermen, har du vidoemodul kan denne også gjøre det om navien svikter. Var ute for og få svart skjerm jeg også en gang, husker ikke helt hva jeg gjorde før det skjedde. Stappa inn en software cd og etter en liten stund var skjermen tilbake.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 har org navi i min bil også som ikke virket til å begynne med siden sikringene hadde gått på alle boksene i bagasjerommet kan være verdt å sjekke de før du begynner å bruke penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Åja, det er kun lys men helt svart? Trodde det var lyset som var borte jeg! Det er navi enheten som lager det grafiske til skjermen, har du vidoemodul kan denne også gjøre det om navien svikter. Var ute for og få svart skjerm jeg også en gang, husker ikke helt hva jeg gjorde før det skjedde. Stappa inn en software cd og etter en liten stund var skjermen tilbake.. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 stemmer, kun bakgrunnsbelysning. har stappet mk2 navi spiller på og, ingen endring. koplet meg utenom videomodulen der og ingen endring. har sjekket sikringene, finner ingen med brudd baki der hvertfall. men, om jeg trykker på knappene, feks tone, så får eg endret lyden, så knapper funker, får bare ikke se hva eg trykker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 stemmer, kun bakgrunnsbelysning. har stappet mk2 navi spiller på og, ingen endring. koplet meg utenom videomodulen der og ingen endring. har sjekket sikringene, finner ingen med brudd baki der hvertfall. men, om jeg trykker på knappene, feks tone, så får eg endret lyden, så knapper funker, får bare ikke se hva eg trykker på Mulig dårlig kontakt på bildekabelen da? Sjekket kontakter bak på skjermen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 hvem av dem er det? den blå eller kvite? tviler på det er på selve skjermen problemene er. er sikert baki en plass, har styrt på litt baki der, opptil flere ganger i helgen for feilsøking, men finner ingen feil, og vet ikke hva jeg skal begynne med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Mener der går en kabel med blank kappe på, og kobberskjerming i en av kontaktene, mulig dette er video.. Se om du finner den bak Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 Knall i padden. Skal sjekke litt mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 da var feilen fixet. dumme meg klarte å klippe en ledning under demontering i helgen, noe jeg ikke så før i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Hehe!Flott det ordnet seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 ble meeeget lettet når kabelen var loddet og skjermen var funksjonabel igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå