SST Skrevet September 28, 2013 Skrevet September 28, 2013 God kveld! Jeg har full-elektriske comfortseter i min 1998 528i. Da jeg sitter bedre i sportsstoler gikk jeg til innkjøp av fullelektriske sportsstoler. Tror disse kommer fra en -99 modell. MEN, da jeg skulle bytte disse i kveld fant jeg ut av at kontaktene var forskjellig. Noen som vet om det går an å bytte over kontaktene fra comfortstolene til sportsstolene, slik at jeg får brukt disse...? Takker for innspill!
Sjøbuse Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 Jeg hadde 2000 model seter i 1998 model bil. 00 modellen hadde gule kontakter og 98 hadde svarte. De 2 største ledningene er + og - Kobles de over så skal el justeringen virke. Gjore det på min bil. Varme i seter. Memory og alt annet går i de små ledningene. De vet jeg ikke hvor skal. Setene jeg byttet til hadde kun el justering.
lagunilla Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 edit: nevermind Du kan jo 3M klemme/strømstjeler og bare koble selv da. Eller klippe ledningsnettet og skjøte.
SST Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Takk for info! Jeg er litt skeptisk til å klippe og skjøte, men mulig det blir alternativet. Eller rett og slett selge de jeg har og få tak i noen eldre seter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå