BimmerE46 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Må selge denne så fort som mulig pga endrede behov. Ta en titt på denne dersom du trenger en Er på e34 touring. Da må e34'n selges pga endrede behov hvis noen trenger en hel og pen touring med skinn interiør og eller bra utstyrt så ta en titt på denne. http://www.finn.no/finn/car/used/object;jsessionid=7BEF962DF0824D181BB6C2AC27EBA7D6?finnkode=44259110&ov=web-1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 å denne ble min Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 å denne ble min Fjord grau 210 er en veldig fin farge sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet November 25, 2013 Share Skrevet November 25, 2013 helt nydelig i solen!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2013 Savner denne jeg altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Desember 14, 2013 Share Skrevet Desember 14, 2013 ja det skjønner jeg godt men den får iværtfall all pleie og vedlikehold den trenger blitt påkostet ca 40 000 allerede BimmerE46 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Desember 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2013 Å såpass. Må nesten nevne noe du har gjort med den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Girspaken Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 ja var en del som ikke var helt i form når jeg kjøpte den blandt annet har jeg byttet bensinpumpe, radiator, termostat, vannpumpe, luftmassemåler, tatt det som var av rust og fått dette lakert opp av proff lakerer til utstillingsfinnish, kamsensor, tenningssensor. planer for vinteren er monter full m-tec, nye Work Meister 3 delte felger, karbon hekkspoiler på bakluke, karbon haifinne på taket, mere senk og sikket mye mer som ramler på ettervært er foresten kjempe fornøyd med bilen Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Desember 15, 2013 Share Skrevet Desember 15, 2013 Utenom finnen og carbon spioileren så synes jeg det bra jobba og tommel opp ★sent from my wifi microwave★ sveigis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Høres bra ut sleng ut bilder etterhvert da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå