Kobar Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Ønsker å kjøpe følgende deler til en -97mod 520i sedan -Klimapanel -Tåkelys foran -Bagasjeromsbekledning til seteryggen -Førerdør -Lyspanel i taket foran -Askebeger til venstre bakdør -koppholdere til baksetene(bakenden av midtkonsoll) Ett stort pluss om delene er i Rogaland eller Vest/Agder, da kan jeg hente selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sadek Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Jeg har alt du ønsker på lista de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Jeg har alt du ønsker på lista de. Såflott Hva skal du ha for di forskjellige tingene? Og hvor i landet bor du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Har grøftelys, pene, 350 kr.. Har også svart bagasjeromsbekledning til touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 Prøver å ser om jeg kan få alt fra 'en plass, blir nok rimeligere da. Dessuten har jeg sedan så innredningen hadde ikke passet.. Trenger også nedre del av innerskjerm høyre foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sadek Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Kan få alt får 1000lapp:) bor i Fredrikstad. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Siden det må sendes, så dropper jeg førerdøren. Men trenger nederste del av innerskjerm høyre foran. Skal vi si 1000kr inkl frakt da? Du har sjekket at alle deler er ok? Har du ett tlf nr jeg kan kontakte deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Trenger også kjølevannsensoren om du har den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå