Mariuskv Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Ikke værst ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 da var sorte lykter på plass legger ut noen prosses bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 fikk og så montert det grøfte lyset som manglet men skal prøve og få tak på nye . de sorte lykte delene kjøpte jeg på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 10, 2013 Share Skrevet Oktober 10, 2013 Blei bra med de lyktene ja, oog digger fargen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 jobben ble utført på spisestue bordet til kjæresten mens hu var på jobb falt ikke i god jord det der liker den fargen bare mer og mer selv skal få lakkert kanaler og fangere helt ned, egentlig lyst på andre fangere men det kan jeg ta seinere trenger senk og skinn interiør først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 noen som har noe skinn inter. til e34 touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Veldig fin bil med rett fargekomb. En diesel Touring ,er en bil jeg gjerne kunne hatt. Sorte lykter foran er jo også alltid en sikker vinner på e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 diesel er flott er veldig fornøyd med bilen går greit gjør de og blir snart noe skruing her så da kommer det en drøss med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Ska du mekke til noe nytt eksosanlegg? Må vertfall få på 4" dieselstuss, tar seg veldig bra ut på disse touringene ser fram til nye felger og senk, da blir den jo ubeskrivelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 finner ikke noe eksos stuss har sett ett par som har på sine her inn men finner ikke noe i nærheten så om du veit om så skrik ut tenkte og fjerne katalysatoren og ha strakt hele veien med en fet bakre potte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 finner ikke noe eksos stuss har sett ett par som har på sine her inn men finner ikke noe i nærheten så om du veit om så skrik ut tenkte og fjerne katalysatoren og ha strakt hele veien med en fet bakre potte Det ska jeg gjøre vettu, kan høre med enn venn av meg, tror han har noen dieselstusser Ja rette planer du har, er såå fet lyd av disse, spesielt sammen med turbo susingen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 jepp hadde en tidligere som jeg fixsa eksosen på er spesiell lyd bare si ifra om han har kjøper gledlig en jeg da Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 noen som har dørtrekk med skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Dieselstuss finner du på www.klracing.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet Oktober 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2013 supert skal se og få bestilt meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå