Gå til innhold

Varsellys (!)


AndyBroke
 Share

Anbefalte innlegg

Har et varsellys i dashbordet som jeg ikke blir kvitt. Er det røde (!) lyset.

 

Har sjekket oljenivået på bremsevesken, og det ser fint ut. Noen som har noen ideer for hva det kan være?

 

Er en 520 e39 forresten.

 

Har også prøvd å putte en metalltråd mellom de to lederene på kontakten på nivåsensoren for å se om det hadde noen effekt, men så ikke ut til å hjelpe.

 

Har  nettopp skiftet abs sensor. Kan det ha noen sammenheng med det? Hadde håpet at det skulle forsvinne sammen med antispin og abs lyset når jeg skiftet sensoren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingen ting med diagnoseutstyret Slettet abs feilene, men det hjalp ikke. Ser at det står i instruksjonsboken at det også gjelder for klossene. Så det kan være en av sensorene der som gåen. Fungerer det i så fall å bare kortslutte ledningene til sensoren i stedet for å ha de tilkoblet?

 

Jeg sjekker uansett bremsebelegg manuelt av og til. Får heller sette på nye sensorer når jeg bytter belegg.

 

Noen som vet om det sitter sensorer på alle hjulene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant ingen ting med diagnoseutstyret Slettet abs feilene, men det hjalp ikke. Ser at det står i instruksjonsboken at det også gjelder for klossene. Så det kan være en av sensorene der som gåen. Fungerer det i så fall å bare kortslutte ledningene til sensoren i stedet for å ha de tilkoblet?

 

Jeg sjekker uansett bremsebelegg manuelt av og til. Får heller sette på nye sensorer når jeg bytter belegg.

 

Noen som vet om det sitter sensorer på alle hjulene?

 

Sitter sensor på høyre bak og venstre forran mener jeg det var. :)

Er kun en fremme og en bak på annen hver side.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...