williamwiers Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Altfor lang kø i byn, er noen måneder for å si det sånn men fikk tideligere på stord Bra du fikk tidligere då hender man får endå tidligere visst folk avbestiller oppkjøring Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Bra du fikk tidligere då hender man får endå tidligere visst folk avbestiller oppkjøring Jepp, håper på det er bare det kjipeste som kunne skje akkurat nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Designer Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Kjedelige greier Men du fikser det på neste forsøk, gratulerer med dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 9, 2014 Kjedelige greier Men du fikser det på neste forsøk, gratulerer med dagen Jo takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mai 9, 2014 Share Skrevet Mai 9, 2014 Ikke noe gøy Du må prøve å ringe til biltilsynet personlig, har hørt d skal være større sjanse for å få tidelig da vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2014 Ikke noe gøy Du må prøve å ringe til biltilsynet personlig, har hørt d skal være større sjanse for å få tidelig da vet ikke hvorfor Kan jo prøve da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2014 Hva tror folket om type gråe rondell d58 18" 8,5" framme og 10" bak? tror det kan bli bra med litt mørke felger, ikke akkurat svart da Mr_Soul reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Tror det blir tøft jeg! ) Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mai 14, 2014 Share Skrevet Mai 14, 2014 Sikkert grisefett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mai 15, 2014 Share Skrevet Mai 15, 2014 Rondell d58 er aldri feil! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Får se hva det blir til av felgene, ikke bare bare å få tak i det til e39, med 74mm navdiameter.. er så drit at ingenting passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2014 williamwiers og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Nye skilt, også kjøpte jeg ny skiltramme williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Mulig jeg har oversett noe her, men har du fått lappen eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Mulig jeg har oversett noe her, men har du fått lappen eller? nope Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå