Bimmer fan Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 Hvor kjøpte du skiltramma? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 19, 2014 Hvor kjøpte du skiltramma? http://bmwccn.no/nettbutikk/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 19, 2014 Share Skrevet Mai 19, 2014 http://bmwccn.no/nettbutikk/ Tusen takk de var jævlig fine !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 http://bmwccn.no/nettbutikk/ Har også planer om nye skilt, men står at de skiltrammene ikke passer plastskilt. Vet du om man må spesial bestille sånn at man får skiltene i metall?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 Har også planer om nye skilt, men står at de skiltrammene ikke passer plastskilt. Vet du om man må spesial bestille sånn at man får skiltene i metall?? Hvis du bestiller nye skilt idag, så får du metallskilt de sluttet å lage plastskilt i 2012. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Mai 20, 2014 Share Skrevet Mai 20, 2014 Hvis du bestiller nye skilt idag, så får du metallskilt de sluttet å lage plastskilt i 2012. Okei Takk for svar Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Tja, skjer ikke så mye, bilen er ganske høy for tiden Prøver å få tak i plastidip nå til listene rundt dørene, ska få til å lakke i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Flott bil du har Synd det med oppkjøringa, men nå vet du jo hva du ikke skal gjøre Har selv en e39 vogn og fortsatt en liten stund til 18årsdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 22, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2014 Flott bil du har Synd det med oppkjøringa, men nå vet du jo hva du ikke skal gjøre Har selv en e39 vogn og fortsatt en liten stund til 18årsdagen Takker ja er akkurat det, hadde vell kontroll på alt utenom det såå du får ha lykke til du da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Mai 22, 2014 Share Skrevet Mai 22, 2014 Takk, du og Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2014 Tenker at jeg beholder halogen looken en stund.. synes det kler bilen greit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2014 Skal koble parklysene på interiørlysene mine, slik at det blir "welcome lights" når man låser bilen opp med sentrallåsen Planen er å koble strøm fra førerdør lyset, og legge kabelen fram igjennom til motoren og bort til parklysene. Det jeg har for å gjøre dette er da slike Dioder, de gjør sånn at strømmen bare kan gå en vei.. Så når du setter på parkeingslysene med bryteren kommer ikke interiørlyset på Mr_Soul og williamwiers reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2014 Svarte lister rundt dørene nå midlertidig med svart elteip for å se hvordan det tok seg ut, når det løsner kjøper eg plastidip men ble sinnsykt smud med teip! Tja, man kan kalle det "low budget" williamwiers og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mai 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2014 Har da koblet opp "welcome lights", samme greie som "follow me home" lys Har jo ingen nytte med er bare rått, koblet altså parkeringslysene på interiørlysene. Så når jeg låser opp bilen nå kommer angel eysene på kan evt legge ut film imorgen..Det jeg gjorde var da å lodde på en ledning på pluss ledningen fra det ene lyset under der med pedalene og deretter trakk jeg den ut i motorrommet. Dette funket konge! anbefaler dette, kan jo og koble på tåkelys osv osv, men da må du ha kraftigere diode, evt et rele. får se hva jeg gjør Her er en veldig bra DIY som viser hva du må gjøre http://bimmers.no/topic/676200-diy-e39-fjernkontroll-exteri%C3%B8r-beslysning-al-og-baklys/ williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Nye felger, Rondell D58 18" Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå