Durochris Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Kom med bud! Holder til i Vestby, litt sør for Oslo og litt nord for Moss CD spiller til E39 Radio til E39 PDC(Usikker på hvilken BMW denne er til) Hjerne?(Usikker på hvilken BMW denne er til) Div. moduler(Usikker på hvilken BMW denne er til) Div. til E46 Vindusheis til høyre bakdør med håndtak utvendig og innvendig og lås) Armelene til E46(Har 2 puter, men bare et armlene) Ramme rundt speedometer(Festene er knekt, men knappene skal fungere) Innvendig speil(E39?) Div. airbags Div. airbags Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 BUMP! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[P-Man] Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 hei. jeg er på jakt etter de listene som sitter på undersiden av lyktene. har du dem fortsatt?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2013 hei. jeg er på jakt etter de listene som sitter på undersiden av lyktene. har du dem fortsatt?? Det har jeg faktisk! Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Bare å komme med skambud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 Ingen som har noen skambud å komme med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Johan Saglien Skrevet Juli 11, 2014 Share Skrevet Juli 11, 2014 har du vindusheisen enda? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Juli 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2014 har du vindusheisen enda? Jepp! Markus Johan Saglien reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus Johan Saglien Skrevet Juli 15, 2014 Share Skrevet Juli 15, 2014 Har du et nr jeg kan nå deg på ? og hvor mye skal du ha? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 Hva skal du ha for frontlyktene? Jeg kan hente, bor like ved Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 Hva skal du ha for frontlyktene? Jeg kan hente, bor like ved De er dessverre solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glennk Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 Vindusheis. Sms ,40, 16.33 ,11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå