pinadud Skrevet Oktober 1, 2013 Share Skrevet Oktober 1, 2013 Felgene er orginale, smidde, og helt strøkne. Du finner ikke et merke på dem. Grunnen til at disse selges, er at jeg skal bruke bilen og felgene til drifting, og synes det hadde vært gøyere at felgene blir brukt til noe som ikke ødelegger dem. De står på michelin pilot sport som ser helt nye ut. Men jeg kommer ikke til å selge de med mindre jeg får rundt 6000,- for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torminator Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Felgene er orginale, smidde, og helt strøkne. Du finner ikke et merke på dem. Grunnen til at disse selges, er at jeg skal bruke bilen og felgene til drifting, og synes det hadde vært gøyere at felgene blir brukt til noe som ikke ødelegger dem. De står på michelin pilot sport som ser helt nye ut. Men jeg kommer ikke til å selge de med mindre jeg får rundt 6000,- for dem. Har du flere bilder av hver enkelt felg? Både framside og bakside? Hvos befinner de seg? Hvilket produksjonsår har dekkene? Og mønsterdybde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silentracer Skrevet Februar 23, 2015 Share Skrevet Februar 23, 2015 Hei, har du fortsatt det reservehjulet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mars 4, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2015 Kjøpte heller ett til, sånn at jeg har et par. Så ja, men ikke til salgs dessverre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mars 5, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2015 Så ingenting til salgs her, bare å slette denne. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå