e30_joakim Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Hei ! Noen som har litt erfaring med handling fra Ecotune ? hvordan lyden osv kan bli på dette anlegget ? http://www.ecotune-scotland.co.uk/product/BMW_320D_E46_Exhaust_System_Centre_Decat skal også ha downpipe de selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 3, 2013 Share Skrevet Oktober 3, 2013 Blir ganske røff lyd! Hatt det selv på min bil, men måtte montere tilbake til originalt pga pkk. Synes selv det blir litt slitsomt om du skal kjøre langt og ved belastning av motor over 2500 rpm. Her er en liten pekepinn på hvordan det vil høres ut: http://www.youtube.com/watch?v=54jh156fPqg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2013 Pm sendt ! SELG meg eksosen din Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Har dette på min 118d, og kan ikke se at jeg merker noe spesielt under vanlig landeveiskjøring. Under pådrag hører du litt mer selvfølgelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 CrZyWiz: Kjører du med decat hele veien? Eller har du kun montert downpipe fra Ecotune? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Jøran Dyreng Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Er det noen som helst effektøkning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW 2002 Fredrik Skrevet Oktober 4, 2013 Share Skrevet Oktober 4, 2013 Uten omprogrammering av ECU; Nei, bortsett fra litt raskere spool up på turbo pga redusert backpressure. Hos meg forsvant svartrøyken også under pådrag.... Med programmering av ECU der du skal hente ut litt mere enn "det alle andre tilbyr" MÅ du ha ny downpipe uten kat for å redusere backpressure og dertil høy eksostemp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå