Gå til innhold

Hvor handler jeg billig 2K epoxy?


eirikbg
 Share

Anbefalte innlegg

Må ha 2K epoxy på bart metall før lakk/klarlakk. Sist deg handlet PPG i lokale lakksjappa kostet det en formue. Kikket litt på 2K epoxy fra tcpglobalcom og prisen er der 115$ for 1 gallon. Problemet er bare at det koster 197$ i frakt til Norge. Tar gjerne imot tips til budsjett epoxy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mekonomen selger 2k på spray,med aktivering under,så har du først aktivert den så må du bruke det du skal av boksen inne 24 timer eller noe,brukt denne en del selv funka og funker fortsatt fint da jeg ikke har fått sendt alt til lakering enda,hehe

 

tror sprayboksen heter

MAX epoxy 2K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brukt denne mye på sandbåste understellsdeler osv..: http://www.biltema.no/no/Bat/Kjemikalier/Maling-og-lakk/Epoksyprimer-30623/

 

Hei. Den bruker jeg også til understellsdeler osv. Men trenger en som kan sprøytes. (Skal lakke hele bilen selv)

 

mekonomen selger 2k på spray,med aktivering under,så har du først aktivert den så må du bruke det du skal av boksen inne 24 timer eller noe,brukt denne en del selv funka og funker fortsatt fint da jeg ikke har fått sendt alt til lakering enda,hehe

 

tror sprayboksen heter

MAX epoxy 2K

 

Skal lakke hele bilen med sprøyte så de boksene holder ikke ;) Ikke er de billige i forhold til mengden heller ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...