pinadud Skrevet April 14, 2014 Forfatter Share Skrevet April 14, 2014 Bildeeer Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 5, 2014 Share Skrevet Mai 5, 2014 nå må det vel snart komme noe update her å da! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Mai 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2014 Det er helt riktig bilen er nå ferdig og har fått ny eksos og opprustet bakstilling, kommer med bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2014 Fikk endelig testet bilen på bane funket rimelig bra, men sliter med kraftig subbing i fremskjermer, noe som gjør at det bremser rimelig godt. Rimelig lysten på mer svingradius, men funker enn så lenge ! Noen bilder Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Var en tur og kjørte i skien. På den lille intense banen fant jeg ut at bilen ikke kjølte olja så godt som den skal. Dermed er det bestillt ny oljekjøler. Fikk også litt påpekninger på at det var litt mye lyd, men tar det litt som det kommer! Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terminatorbmw Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Mange som har slutta og kjøre på banen her i skien :/ pga bilene får for lite kjøling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
termin Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 Tok rådelagra på min M3 pga for mye varme i olja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Godt den ikke ble veldig varm da Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2014 Var en annen M3 med hel og fin oljekjøler som ikke slet, så regner med det blir bra kjøre på en god olje og lage til noen trakter i tillegg så regner jeg med det blir bra vannet ble jo aldri for varmt så Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juni 17, 2014 Share Skrevet Juni 17, 2014 har du fjerna org oljetermostaten? flower kun 28% når den er åpen orginalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Juni 18, 2014 Share Skrevet Juni 18, 2014 si ifra neste gang du skal til skien for da turer jeg opp og ser på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2014 har du fjerna org oljetermostaten? flower kun 28% når den er åpen orginalt.Vil prøve med frisk oljekjøler først. Viktig å ha driftstemperatur på olja også Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 Driftstemp får du ganske greit til uten termostat også, tar bare littegrann lenger tid (kompis av meg har S50 med 2 store oljekjølere og null termostat).Men ganske sikker på at du fortsatt vil få varmgangsproblemer på olja med org termostaten i, kan evt montere ekstern termostat da de flower 100% når de åpner.Men fin bil! ser ut til å være greit i stand til å brenne dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinadud Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Ja, enn så lenge! Vil nok slite litt på større baner med denne motoren. Har org utveksling og da blir 3. noe tungt. Men har bare fått kjørt bilen to ganger på bane, så er veldig fornøyd til nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juni 19, 2014 Share Skrevet Juni 19, 2014 hehe. er fint for meg å se at man får løs 3. med en S50, da jeg er litt lettere bekjymret for det med min s54 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå