Robert M-Power Gyberg Skrevet Oktober 7, 2013 Skrevet Oktober 7, 2013 Hei, har just kjøpt meg en e36 320i. Når jeg kjøpte den så virket ikke sentrallåsen. men hvis jeg hører godt etter så kommer det et lite klikk fra hanskerommet når jeg låser dørene. Hva kan være galt siden den ikke virker? kan det være releet mitt er gåent? Setter stor pris på svar
råner Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 hadde samme greia med en e30 jeg kjøpte.. alt jeg hørte var et klikk.. bytta relet så funka det helt fint igjen
Robert M-Power Gyberg Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 Åja, vet du hvor releet mitt sitter hen? Og koster det mye for nytt? takker for svar
scoot Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 Releet sitter der du hører klikket, altså bak hanskerommet eller på høyre side av hanskerommet ved sparkedekselet. Hvis jeg ikke husker feil må du i begge tilfeller skru ut hanskerommet, men det er ikke store jobben.
Robert M-Power Gyberg Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 Okey takk for hjelpen da prøver jeg og sjekke denne
Robert M-Power Gyberg Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 Prøvde og bytte alle releene men det skjer fortsatt ikke noe men hører klikking i den lange kassetten som det er 3 utganger på. Noen som har noen forslag det kan være da?
Robert M-Power Gyberg Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 Prøvde og bytte alle releene men det skjer fortsatt ikke noe men hører klikking i den lange kassetten som det er 3 utganger på. Noen som har noen forslag det kan være da?
Robert M-Power Gyberg Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2013 Ja prøvde og bytte denne men det ble ikke noe forskjell... Noen forslag?
råner Skrevet Oktober 8, 2013 Skrevet Oktober 8, 2013 altså vist relet hadde vært i orden så hadde vel en av dørene reagert på nøkklen.. kansje du må finne frem koblingssjema å sjekke at relet får inn strøm.. ?
Robert M-Power Gyberg Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 Men det kommer jo klikk i releet så da burde det jo få strøm? Og hjelper ikke noe og låse med nøkkel eller noen ting... Ingen til skjer når jeg skal låse bilen så kommer det bare klikk i releet men ingen dører låser seg samtidig med den jeg låser for hånd...
råner Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 den skal ha strøm inn på flere steder.. jeg er ikke noen expert men står fast på at det må være noe med relet.. du er sikker på at relet du byttet med var i orden ?
råner Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 vist jeg ikke tar feil så går det 3 sikringer til sentrallåsrelet.. sjekk at de er intakt ?
Robert M-Power Gyberg Skrevet Oktober 9, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2013 ja har sjekket alt av sikringer, var oppe på kjell strømme i dag og hørte, de sa jeg skulle bytte driveren i førerdøra. han jeg snakka med hvis det er lyd i releet så var det driveren i førerdøra som var defekt, så jeg prøver dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå