Vertical84 Skrevet Oktober 9, 2013 Skrevet Oktober 9, 2013 Hei! Har byttet viskosekobling,men selv etter at denne er bytta så følger kjølevifta på motor med for fullt rundt... Høres ut som en gammel 240!!! Noen som har noen gode forslag på hva som er galt?
Vertical84 Skrevet Januar 8, 2014 Forfatter Skrevet Januar 8, 2014 ingen som har vært borti samme problem?
Otis Skrevet Januar 9, 2014 Skrevet Januar 9, 2014 Sålenge vifta går like fort som motoren så er viskosekoblingen defekt. Det skal ikke gå an.
Vertical84 Skrevet Januar 9, 2014 Forfatter Skrevet Januar 9, 2014 Helt ny viskosekobling ja! Er det noen som har how to for ombygging til elektrisk??
engen90 Skrevet Januar 11, 2014 Skrevet Januar 11, 2014 Ser det er ei lita stund sida du bytta, men burde kunne få ny på garanti da. Personlig syns jeg viskosekobling funker bra når det er i orden og det ryker ikke noe oftere en komponenter i et elvifte anlegg. Bygde om til doble elektriske vifter på patrolen min når viskosekoblingen min røyk og endte opp med for dårlig kjøling da de ikke klarer og flytte nok luft. Så nå blir det original viskosekobling igjen. På e46'n har du sikkert ikke så stort behov for kjøling. Det er jo ikke akkurat dyrt for ei viskosekobling til dem heller.
Vertical84 Skrevet Januar 12, 2014 Forfatter Skrevet Januar 12, 2014 Har kjøpt el vifte nå,blir montert ila uka! Viskose gå å ta deg en banan!!!
lierbimmer Skrevet Januar 13, 2014 Skrevet Januar 13, 2014 nye viskosekoblinger bråker mer enn gammle utslitte. sånn er det med den saken. gammle utslutte vil gå for sakte og kjøle for dårlig.
Vertical84 Skrevet Januar 13, 2014 Forfatter Skrevet Januar 13, 2014 Ja men ska jo ikke høres ut som en gammel jævla 240!,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå