MatsE46 Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Har akkurat byttet klosser men lampa lyser enda. Hva gjør jeg for å få slukket denne?
Reef89 Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Skiftet sensor og da? Resette lampe skal skjer vis du vrir om tenning på siste hakk før start og lar den stå der i noen sekunder til alle kontroll lampene har slukket, og da skal bremsevarsleren slukke også.
MatsE46 Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 Takk for svar. Byttet ikke sensor nei. Kjøpte bilen for 2 dager siden og nye klosser lå baki så jeg regnet ikke med å måtte bytte sensor også. Men da er det problemet?
Reef89 Skrevet Oktober 10, 2013 Skrevet Oktober 10, 2013 Man bør alltid bytte sensor ved skifte av klosser. Har du prøvd med tenning som jeg nevnte? Kan gå opptil 20sek. de andre lampene slukker først så slukker bremselampen etterpå. Vist det ikke skjer så ville jeg byttet sensor ja og sett.
MatsE46 Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2013 Prøvde det, så da er det bare å bytte sensoren og da Takk for hjelpen ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå