panzerkeiko Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hallo godt folk... Hvordan kan jeg fastslå at de felgene jeg har på bilen min er ekte bmw felger? De er 19 tommere og han som solgte bilen som de fulgte med på sier de er m6 felger.. men ikke veit jeg.. De sitter på en e39 97 sedan 2.3 ia.. med hilsen raymond... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Ta av ett hjul. På baksiden skal det være ett delenr og bmw-stempel -Erik- reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellen Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Om felgene har små hull mellom bolthullene, så er det orignale Bmw'felger. Men eg veit ikkje når Bmw begynte med desse hullene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Om felgene har små hull mellom bolthullene, så er det orignale Bmw'felger. Men eg veit ikkje når Bmw begynte med desse hullene. Ikke riktig. Dette er noen replicafelger som jeg har liggende. Som Wicky skriver så skal det stå stemplet et delenummer (9-sifret?) og BMW-rondellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sdw Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 m6 har vel heller ikke samme navdiameter som e39, så de felgene må i så fall være boret opp til 74,1mm senterhull. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå