exema Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Hei! Ønsker å kjøpe nye lykter til bilen min! Må være relativt pene i glasset. Helst med angel eyes:) Kontakt meg på 97691472 om du har dette:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 12, 2013 Share Skrevet Oktober 12, 2013 Har originale halogenlykter liggende uten AE. En runde med "lyktefikser" fra feks 3m så er de som nye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Oktober 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2013 Det er omtrent det jeg har:p eller, mine er enda styggere.. Får de ikke fine igjen! Hvor holder du til og hva har du tenkt av pris? Trenger ikke baklykter:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 De ser nok en tanke værre ut på bildet enn de er, sett flere mye værre bli krute gode etter litt pussing og gnikking. Har i grunn ikke tenkt så mye på pris, bor i nord og må gidde å sende de så sleng ut et bud så blir det vurdert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 14, 2013 Share Skrevet Oktober 14, 2013 Hvorfor kjøper du ikke bare nye lykteglass på Koed? Koster 300-400 per side. Helt nye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Da blir det nye lykteglass tror jeg! Mulig jeg ordla meg litt feil, men det jeg egentlig var ute etter er lykter med AE! Gidder ikke betale gull og grønne skoger for lykter jeg allerede har som fungerer! Men hvertfall, er egentlig på utkikk etter lykter med AE:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Bare ettermonter AE. Koster 300 kroner for et AE kit på ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exema Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Da blir det nok nye glass og AE fra ebay! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå