320i e36 Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hei har kjøpt originale skjermer framme på min e34. Skal lakkere selv men lurer på om skjermene allerede er grunnet, eller om eg bør grunne på nytt. Eller bare slipe lakken/grunning som er på ned før lakkering.? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 skriv heller "erfaringer med grunning på nye originalframskjermer e34 dersom du ønsker svar som er knyttet til spørsmålet ditt Jeg grunna ivertfall alt av skjermer siden jeg ikke stoler på det dem er levert med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
glue Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 fabrikkgrunning er skjeldent optimalt. har fått anbefalt å grunne alt, alltid. uansett om det kommer ferdig grunnet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320i e36 Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Ok takk for svar begge to. Får ta å pusse ned og grunne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå