Marionette Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Hei! Lurer på hvor folk handler coiloversett til sine e34? Helst noe annerkjent som KW eller FK osv.Hvor det er i verden spiller ingen rolle Må ha med TUV papirer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 www.ebay.de Søk "E34 Gewindefahrwerk" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Har aldrig kjøpt noe fra ebay og alltid vært skeptisk til det, mulig det er på tide å komme seg over det Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Har coiloverkit til 2990,- som passer til din bil. Fra TA-Technix - med garanti osv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Har aldrig kjøpt noe fra ebay og alltid vært skeptisk til det, mulig det er på tide å komme seg over det Takk for svar Det er ingen grunn til å være skeptisk, jeg har hittil ikke opplevd noen nevneverdige problemer på mine 800kjøp. Toppen 5 saker hvor jeg ikke har fått varen og fått tilbake pengene ( Paypal har buyer protection ). Tyskerne sender alltid med DHL/DPD og lignende, dvs registrert sending med sporingsnr. Og ikke for å være frekk mot "Parts24" men så ville jeg holdt meg unna billigvariantene TA-Technix, JOM osv. De er helt greie, men KW og FK er et par hakk kvassere kvalitetsmessig. Det vil vel også være en fordel å kjøpe et sett som har hardhetsjustering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Kan levere lowtec og FK også til fornuftige priser, men på en gammel bil som E34 velger 99% av kundene våre de rimelige alternativene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Hvilket FK sett kan du levere og til hvilken pris snakker vi? Har og holdt meg unna de mer billige variantene, men til hver sin smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Parts24 Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Kan levere FK Highsport til 5990,- på bestilling inkludert frakt over hele landet. Husk at det er inkl norsk mva, garanti fra norsk forhandler etc.... Kan også levere de andre settene som FK selger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå