Vagsfjord Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Selges samlet kr 4000, byttes grunnet ombygging til facelift look. Dette er Pre LCI lykter Bixenon med Angel Eyes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trygdenissen Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 passer frm en i min 320d e90 05 mod med bi xenon? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagsfjord Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Svart i annen tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian_1992 Skrevet November 18, 2013 Share Skrevet November 18, 2013 Jeg trenger H Hovedlykt + muligens ballast og pære! Hvor holder du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagsfjord Skrevet November 18, 2013 Forfatter Share Skrevet November 18, 2013 Lyktene selges samlet, ikke hver for seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagsfjord Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Kan om nødvendig gi råd angående ombygging fra Halogen til Xenon, det finnes også mange DIY artikler på div forum og youtube videoer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagsfjord Skrevet Januar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2014 Nye ubrukte Seitronic Led Angel Eyes til BMW E9x (15 Watt) kan selges for 1000 kr i tillegg. Tysk kvalitet, skikkelig solid ALU design som gir god kjøling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grottuum Skrevet Mars 15, 2014 Share Skrevet Mars 15, 2014 Er lyktene solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagsfjord Skrevet Mars 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2014 De var egentlig solgt men det måtte kanselleres fordi mine nye lykter aldri kom som avtalt. Jeg gjorde to forsøk på Ebay kjøp hvor jeg ble svindlet begge gangene av ulike personer med 100% positiv karakter. Nå har jeg akkurat bestilt nok et sett med facelift lykter og mine pre facelift blir da tilgjengelig igjen om ca. 2-3 uker, jeg tar et lite forbehold i tilfelle forsinkelse. Men jeg tviler på at jeg blir svindlet en tredje gang, oddsen for det må være ganske lav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagsfjord Skrevet April 8, 2014 Forfatter Share Skrevet April 8, 2014 Lyktene er klar for salg, pre lci bi-xenon komplett med pærer og ballaster, kr 4000Lyktene er hele og fine, trenger kun en runde med plast polish.Har lest at "3M Headlight Restoration System" skal være veldig bra til formålet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagsfjord Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 bump, disse kan hentes i Sandvika eller sendes mot et mindre forskudd + postoppkrav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagsfjord Skrevet April 19, 2014 Forfatter Share Skrevet April 19, 2014 Bump, kun 4000 for komplett lyktesett. Kan hentes når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagsfjord Skrevet April 30, 2014 Forfatter Share Skrevet April 30, 2014 bump, komplett bixenon med Angel Eyes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagsfjord Skrevet Mai 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 17, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vagsfjord Skrevet Mai 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2014 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå