PatrickRye Skrevet November 19, 2013 Forfatter Share Skrevet November 19, 2013 Kveldens lille upgrade, dette car en grei investering fra ebay, 200 kr, og ser en del bedre ut en den gamle treslyngen som var girsjalter før:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Kom seg grådig med de nye listene må eg si!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleire Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Pent arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Pent arbeid! Takker. Vinterfelgene kommer imorgen så det blir vel tidenes upgrade på denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet November 20, 2013 Share Skrevet November 20, 2013 Må si det blei mye bedre med nye interiør lister Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Takker, snakket nett med transport firmaet som beregner at felgene er i Bergen imorgen formiddag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Då var nye felger og lykter montert. Felgene satt som et skudd og kledde bilen godt, baklyktene ble også bra mtp hva jeg betalte. Alt i alt en god oppgraderings dag:) Måtte feires med en vask og en kjapp voksing med QD. Lyktene, ser langt bedre ut i real life... Avslutter med et stemningsbilde av de nye instrumenringene:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Bedre bilde av baken:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bayerks-mach-werk Skrevet November 21, 2013 Share Skrevet November 21, 2013 Fin bil med mye riktige upgrades, vet ikke helt om je likte de nye baklyktene, men kanskje de ser bedre ut in real life som du nevnte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 21, 2013 Forfatter Share Skrevet November 21, 2013 Takker, ja, lyktene ser veldig prikkete ut på bildet, men smelter mer sammen når du ser den irl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 22, 2013 Forfatter Share Skrevet November 22, 2013 Forresten en del konkave felgene også, kommer ikke så godt frem på bildene.... Jeg har vel sagt i en evighet at det er på tide med noen skikkelige bilder, også kommer det bare iphone bilder. *shame on me* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Desember 1, 2013 Share Skrevet Desember 1, 2013 Grom bil du har fått deg her Følger med videre Åssen fikk du ut de gamle skiltlysene? Må du ut med hele lista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Desember 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2013 Grom bil du har fått deg her Følger med videre Åssen fikk du ut de gamle skiltlysene? Må du ut med hele lista? Takk for det Touring skiltlysene er litt spesielle, du vipper av plastglasset og tar ut pærene, så tar må du kjøpe skiltlyst beregnet for touring, disse passer da inn i festet til den gamle pæren. Kjøpte mine på ebay til ca 200 kr fra england Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Mykland Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Okei, takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Då har Reef'en vært og kodet lysmodul så jeg har lysblink ved opp og igjenlåsning samt identifisert abs sensor feilen min, venstre fremme, så den blir byttet imorgen. Skal også da montere nytt armlene med oppevaringsrom og fjerne telefon. + litt små snacks Følg med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå