Gå til innhold

Oppklaring av ConnectedDrive og apps


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Håper noen kan hjelpe meg. Jeg har en helt ny BMW 116dA med Navi Pro og ConnectedDrive.

Applikasjonen jeg har installert på min iPhone linker jeg til under, men denne har svært begrensede funksjoner hos meg. Slik jeg har forstått denne kan den gi meg fuel level og siste lokasjon så sant iPhone har vært koblet til USB eller krybbe sist bilen var i bruk. Det er for meg som også kjører Volvo langt tilbake teknologisk sett. Det virker ikke som applikasjonen kommuniserer med bilen foruten når den er koblet til USB/krybbe?

 

Men så har jeg sett reklame for BMW hvor applikasjonen rutter med et par andre funksjoner. bl.a. kommunikasjon med bilen som kan brukes til å låse dører, tute med hornet, blinke med lysene, se fuel, se nøyaktig lokasjon for bilen, osv. 

 

 

Applikasjonen som BMW annonserer:http://www.bmw.no/no/no/insights/technology/connecteddrive/2010/convenience/index.html

Applikasjonen som ligger i AppStore: https://itunes.apple.com/us/app/bmw-connected/id406975118

 

 

Er det jeg som har feil applikasjon? Hvor finnes i så fall den andre? Er applikasjonen som BMW annonserer kun tilgjengelig i andre land?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må jo da tydeligvis opprettes en bruker. I og med at du har kjøpt helt ny bil må BMW-sjappa di kunne fikse dette for deg?

 

Nei, den lokale BMW-sjappa mente det ikke var åpnet enda, til tross for at mange har tjenesten.

 

 

Se der, tusen takk skal du ha. Jeg fant tilfeldigvis denne linken i går etter samtale med en ansatt på en annen BMW-forhandler, men ser i dag etter registrering av det fungerer overraskende bra for å "ikke være lansert" ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...