e39fanatic Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Heisann! Skal kanskje skaffe meg noen e39 m5 seter som jeg skal sette inn i min e39 520i 1999. Spørsmålet er hvordan jeg får fremsetene til å fungere? Bilen min har varme i setene, men er manuelle. M5 setene må ha strøm for å bevege seg, og da lurte jeg på hvor mye jobb det ville være å legge opp strøm for å bevege setene? Drømmeløsningen hadde vært å kunne bruke ledningene fra setevarmen, men vet ikke om det går. Takker for svar, Thomas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 På min forrige E38 hadde jeg manuelle seter med kun varme. Der lå det ledninger i kontaktene klart. Måtte bare koble inn en liten ledning med sikring i sikringsboksen. Nautiluz her på bimmers gjore det på min bil. Om du spør han. Så vet han kanskje hvor den skal kobles. Har du gul eller svart kontakt under setene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lagunilla Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Gjorde nettopp på min. Har du varme fra før, så trenger du bare 12v fra batteriet. Kabelen må være 4mm^2 eller høyere, ellers kan du ende opp med brent ledningsnett i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39fanatic Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Okei, takker for svar har ikke tatt ut setene enda, har ikke plass i garasjen akkurat nå Skal få en kamerat som er elektriker til å se på det om jeg får tak i setene:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå