Gå til innhold

Lav lyd ved bruk av aux.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bruker AUX på min E61 med minijack-minijack kabel og iPhone 5. Justerer opp inngangsnivået på AUX-kontakta på bilen så er det ingen nivåforskjell på AUX og andre kilder hos meg.

På forrige bil hadde jeg USB så jeg har også den kabelen som man kobler til laderutgangen på telefonen. Om jeg bruker den med overgang til minijack så gir det vesentlig bedre lyd grunnet utgangskvaliteten på de to kontaktene på telefonen. Bruker foreløpig ikke den ekstra kabelen da jeg ikke har funnet ca 0,5m minijack forlengerkabel (med hann og hunn).

Skrevet

Det stod at man ikke trengte å roote den. Men hvordan i faen fungerer dette? Eller, fremgangsmåte...

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Du må roote og ha en custom recovery for å kunne installere mods som denne volumboosteren.

Dette er ikke vanskelig, men det krever at man orker å sette seg ned å følge guidene og at man har en viss forståelse for IT.

Når telefonen er rootet og man har clockworkmod recovery kan man starte telefonen i en slags "bios" hvor man har muligheten til å installere oppdateringer av telefonen.

Dette er en meget fin guide som rooter telefonen og gir deg CWM recovery: http://galaxys4root.com/galaxy-s4-root/how-to-root-galaxy-s4-cwm-method/

Når dette er gjort er det bare å laste ned volumeboosteren og legge .zip-filen inn på SD-kortet i telefonen, boote telefonen i CWM og velge "install zip from sdcard", velge volumboosterfilen og resten fikser den selv. Det finnes også mange andre forbedringer av telefonen når den er rootet, så det er verdt bryet etter min mening.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...