MrQuiet Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Selger et sett originale BMW 18" M-sport felger, til 1-serie (E8x). Den ene framfelgen er kantkjørt og det er noe lakkflass på kanten av den ene bakfelgen.Det er snakk om felger uten dekk.Det følger med nye "M-klistremerker", men ikke senterlokk.Dimensjoner:Boltesirkel: 5x120Foran: 7.5x18 ET49Bak: 8x18 ET49Se bmwstylewheels dått com for å se detaljene på modell 208.Kan sees og hentes på Haslum i Bærum. Se også finn.no: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=44643124 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet November 4, 2013 Forfatter Share Skrevet November 4, 2013 SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Går det an å spørre hva sånt noe blir solgt for? Vurderer å selge mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrQuiet Skrevet November 5, 2013 Forfatter Share Skrevet November 5, 2013 Solgte de for 3000,- Jeg VILLE bli kvitt disse før vinteren Trolig ganske billig egentlig... Da ble de solgt i løpet av 3 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Det hørtes billig ut, ja. Da tror jeg at jeg beholder mine. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå