Lilletrille Skrevet Oktober 17, 2013 Skrevet Oktober 17, 2013 Heisann! Som tittelen sier så er det påtide å sprite opp bimmen litt! Det jeg er ute etter å kjøpe er: - M3/Tech Front Fanger, org er ett stort + - M3 Sideskjørt - Baklykter med hvite blinkers - Skinninteriør, dørtrekk og taktrekk - Komplett eksosannlegg med dobbel endestuss - Coilovere av god kvalitet Er også interresert i noen fete felger, 16" eller 17" er av interresse, veldig interresert om der er en god å fin kant:o) Håper på masse god tilbakemeldinger, om du bor langt vekke så håper jeg at du kan sende hvorav jeg betaler frakt såklart, bor du i Rogaland området så er det bare helt kjempe! Kan kontaktes på 97876151 om du har noe av min interresse! Ha en fortsatt fin dag:o) Mvh
Eirik Viste Skrevet November 4, 2013 Skrevet November 4, 2013 Hei. Jeg har liggende flere deler som sikkert kan interessere deg. Heisann!Som tittelen sier så er det påtide å sprite opp bimmen litt!Det jeg er ute etter å kjøpe er:- M3/Tech Front Fanger, org er ett stort +- M3 Sideskjørt- Baklykter med hvite blinkers- Skinninteriør, dørtrekk og taktrekk- Komplett eksosannlegg med dobbel endestuss- Coilovere av god kvalitetEr også interresert i noen fete felger, 16" eller 17"er av interresse, veldig interresert om der er en god å fin kant:o)Håper på masse god tilbakemeldinger, om du bor langt vekke så håper jeg at du kan sende hvorav jeg betaler frakt såklart, bor du i Rogaland området så er det bare helt kjempe!Kan kontaktes på 97876151 om du har noe av min interresse!Ha en fortsatt fin dag:o)Mvh Hei. Jeg har flere deler liggende i Stavanger, som kan interessere deg. Jeg har 17" felger, sort taktrekk, M3 sideskjørt, M3 bakfanger, veldig fint sort skinninteriør med dørsider(ikke sport). Jeg er i Østerrike fram til 11.11 etter planen. Vi kan snakkes nærmere da. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
GSS Skrevet November 4, 2013 Skrevet November 4, 2013 Hva med m og m3 innstegslister? Har nye liggende.
Vegard welle Skrevet November 5, 2013 Skrevet November 5, 2013 Jeg har baklykter med hvite blinkers:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå