Kattlikzm Skrevet Oktober 17, 2013 Share Skrevet Oktober 17, 2013 Heisann Noen som kan anbefale en billig lakkerer i Oslo? Må være en som kan arbeidet sitt og som har ordentlig utstyr . Må få lakkert mtech frontfangeren min jeg kjøpte fra GS i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Oktober 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2013 ingen som kan anbefale en billig lakkerer i Oslo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Arbeider nede ved Middelalderparken, og har lagt merke til at det er noen utlendinger som ofte lakkerer biler både natt og dag bak en port der.... Det bør være billig, men kvaliteten vet jeg ingenting om! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Prøv http://bimmers.no/user/46896-muztang289/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 19, 2013 Share Skrevet Oktober 19, 2013 Kan absolutt gå god for Muztang289! send han en pm, så får du nok svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå