Gå til innhold

SOLGT - Min vakre originale e36 325i Sedan


Kattlikzm
 Share

Anbefalte innlegg

På tide med en kort update! :) Har hatt det veldig travelt i det siste nå. Eksamensperioden nærmer seg, så jeg har med andre ord lite tid til andre ting.

Kan oppdatere med at jeg har fått fikset alle lekkasjene i bilen (håper jeg!) ;). Har byttet bagasjeroms gummilisten, og ventilasjonene bak bakfangeren. Regner med at jeg slipper å se sølevann i bunnen av bagasjerommet nå (under reservedekket) ;).

Hadde også lekkasje rundt mattene i baksetene. Fikk tips om å legge et lag med noe fugemasse rundt fuktsperren i dørene. Har fått på et lag med sikaflex i begge bakdørene. Nå gjenstår det å se om det har fungert (bilen står ute og tørker med kupevifter as we speak)

 

 

 

 

Har også drevet med nettshopping i det siste :D:

 

Supersport black evolution (GLEDER MEG TIL VÅR NÅ!!!)

post-68842-0-51094600-1385055369_thumb.j

 

Har også fått inn e36 m3 hekkskjørt/diffuser fra Parts24.no. Anbefaler å kjøpe deler hos dem, er jæævelig billig sammenlignet med alt annet på markedet! en m3 diffuser koster rundt 600-700 på ebay (!!!), men hos parts24 kostet det kun 430 (inkl frakt), noe som er ganske billig! ;). Leveringstiden tok 2 dager, jeg er imponert! 

post-68842-0-17512300-1385055409_thumb.j

post-68842-0-69781500-1385055428_thumb.j

 

Venter på en pakke fra China nå. Har bestilt 2 stk emblemer i ekte karbon (sort og hvit). Tror dette vil kle bilens farge ;).  De originale er slitt og stygge. Tenkte det var like greit å bestille i karbon. Har sett dette på noen bmwer, synes det ser ganske gromt ut :)

 

 

Ekstra update: Skal fjerne M emblemet fra bakluken. Synes det ser forferdelig ut på en bil som ikke er M. Dette blir fjernet med en gang det blir litt varmere! ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nå er det veldig lenge siden sist oppdatering. Dette kommer til å bli min siste oppdatering for en stund nå. Planen fremover er å nyte vinteren med bimmern, og starte endringene når været blir mildere (rundt våren). 

Ting som blir endrer da er:

- Senking av bil (Justerbart senkesett er kjøpt inn)

- Legge på diffuser (blir muligens gjort i vinter om jeg finner et varmt sted å utføre arbeidet)

- Nye felger og sommerdekk. Blir muligens Gs Retro, men får se :). Kanskje jeg kjøper noe brukt, men som ser gromt ut samt passer bilen.

 

 

Fikk forresten inn min siste pakke for i år i dag ;). Har lenge vurdert å bytte ut de nåværende emblemene da de er slitt og stygge. Kikket litt på ebay og fant disse til en rimelig pris ;). Synes de ser tøffe ut, samt at de matcher bilens farge.

 

post-68842-0-34635300-1386292391_thumb.j

 

Takk for følge :) Om du har spørsmål, eller vil komme med innspill er det bare å skrive ;).

 

 

 

Ps: Stor takk til E3Sex for å ha solgt meg hjulkapslene. Synes det ser mye bedre ut med hjulkapsler enn ingenting ;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EDIT: Ikke til salgs lenger :)

 

Da er det på tide å selge Scorpion eksosen :( Selges VELDIG BILLIG sammenlignet med hva den kostet ny.

Potta er bare 1 mnd gammel, og har ingen skader eller andre feil. Selges siden jeg vil ha tilbake original lyden igjen, og delvis fordi jeg trenger penger til andre ting :P.

 

Om du er interessert, eller kjenner andre som kan være interessert, gi lyd! ;)

Link her:

http://bimmers.no/topic/773128-scorpion-stw-m3-bakpotte-e36-325i-selges/?p=2784892

 

 

EDIT: Ikke til salgs lenger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Trodde jeg skulle beholde bilen i minst 3 år, men økonomien viser seg å nekte det :( Har alt for store kostnader på andre ting som jeg er redd er mye viktigere. Føler jeg har en stor klump i halsen når jeg skriver dette :( Var også utrolig kjipt å skrive annonseteksten ;(.

 

Til salgs: http://bimmers.no/topic/775658-original-e36-325i-med-ca-102000km-p%C3%A5-telleren/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...