Gå til innhold

Lettvekts eksos potter Hvor?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på leit etter 3" potter (evnt 2X 2,5") som ikkje veier mye og i tillegg demper godt, har noen gode tips?

(Til bruk på e30 med s50)

Skrevet

Har ikke direkte tips til potte. Men viss du er opptatt av vekta så bør du absolutt gå for 1 enkelt rør i stede for 2. Er nesten dobbel vekt ved to rør på 2,5" kontra en på 3" :)

Viss du har 1 skikkelig lyddemper med litt størrelse på et 3" anlegg så bør du klare å komme under støykravet på rudskogen vertfall...

Skrevet

Ja, anlegget blir singel 3", men alternativt Y ut til dobbel slutt potte. Vurderer å prøve 2stk akra Mc potter, men tror kansje dempinga blir litt dårlig..

Skrevet

Skal sjekke ut raka rør ja, ser de reklamerer for noe Apple racing potter på finn, noen som har prøvd de?   Vekta er pga godkjenning, og litt strenge db krav pga daglig bruk med unger osv i bilen!  Årets bilferie med høykomprimert S14 og  3" med små potter ble litt drøy mtp støy :)

Skrevet

Gi beskjed viss du finne noe fornuftig.. Skulle også hatt potte til å sveise inn i mitt anlegg som er raka rør, kun potte bak.

Kunne evnt bestilt ilag! Ska måle dim!

Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

Skrevet

Gi beskjed viss du finne noe fornuftig.. Skulle også hatt potte til å sveise inn i mitt anlegg som er raka rør, kun potte bak.

Kunne evnt bestilt ilag! Ska måle dim!

Sent from my iPad using Tapatalk - now Free

Yepp, det skal eg gjør! Du kjører 2x2,5? Ser burnsstainless har noe megalette greier, potter ned i 2kilos klassen og tynnveggs rør hadde vert saker :)

Skrevet

Da holde nok fint, hadde nok klart meg med 2X2" på min m3 og.. Sjå der ja, dette var orginale dtm greier?  Var noke i den dur eg såg for meg å lage i alu, og der har du jo malen :)

Blir nok Burns potte på meg, 2 stegs 3"dim  625mm lang bør dempe bra og vekta er iallefall bra:  2,9kg :)

Skrevet

D va iallefall solgt som deutsche tulle mesterskap del den gong eg kjøpte, men d e leeeenge sia... Ivertfall ein grei sak :)

Kan bruke den som mal ja!

///M-Power

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...