Dewolini Skrevet Oktober 19, 2013 Skrevet Oktober 19, 2013 har ettermontert grøftelys på e30n men får ikke målt 12v i kontakt med lys, eller sikringsboks eller ved bryteren. monterte nytt rele og ny bryter, kablene lå jo ifra før. noen som har gode ideer om hva det kan skyldes? eller har andre gode råd? takker for svar
steinarn Skrevet Oktober 20, 2013 Skrevet Oktober 20, 2013 Sjekk nederst på sida til Råner som som du skrev på før i dag. Fikk ikke kopiert jeg skrev over hit...
Dewolini Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2013 Sjekk nederst på sida til Råner som som du skrev på før i dag. Fikk ikke kopiert jeg skrev over hit... jess jeg så det du skrev, så prøvde jeg å måle på alle de punktene + at jeg har gått gjennom tegningene i den linken du viste til. Får ikke målt 12 volt eller jord til karosseriet... det neste må vel bli å bytte hovedlysbryter eller opne sikringsboksen å se om alt er som det skal der? tusen takk for hjelpsomme svar
manta-a Skrevet Oktober 21, 2013 Skrevet Oktober 21, 2013 Men må itj strøm gå gjennom Lysbrytern te grøftlys.Og den må ha brytern te tåkelys?For hvis ikke så vil vel ikke funksjon for tåkelys vær der?
Dewolini Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2013 fant problemet var ledningen fra tålelys bryter og frem til rele som var defekt. måtte legge opp en ny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå